21 septembrie 2011

Pui pane


Ori de cate ori am incercat sa fac pui pane, indiferent ca erau aripi sau pulpe, chiar daca dadeam focul foarte, foarte mic, puiul ramanea in sange pe dinauntru. Lucru care nu-mi place deloc, cu toate ca-mi plac la nebunie paneurile! Pana cand, de cateva zile, m-a luminat o prietena buna care mi-a ”vandut” pontul ei: le fierbe 20 de minute inainte de a le da prin ou si pesmet! Oare de ce nu m-am gandit la asta pana acuma? Sigur, multi altii stiu acest truc dar mie pur si simplu nu mi-a trecut ideea asta prin cap. Asa ca, intr-o zi am incercat si eu. Iata ce mi-a iesit...

Am folosit

aripi si pulpe de pui
300 g pesmet
5 oua
sare


Am taiat fiecare aripioare in doua, aruncandu-le capetele si fiecare pulpa in jumatate. Am pus bucatile de pui in apa clocotita si le-am lasat sa fiarba vreo 20 de minute. Carnea pusa la fiert in apa fierbinte isi va pastra aroma si nu-si va pierde din savoare. Le-am scos intr-o strecuratoare si le-am lasat sa se raceasca inca vreo 20 de minute. N-am mai facut poze la miscarea asta, pentru ca mi s-a parut prea banala. :)

Am pus sare pe ele si le-am dat prin pesmet, apoi prin ou si apoi iar prin pesmet. Imi place sa le trec de 2 ori prin pesmet, pentru ca asta le asigura o crusta crocanta si gustoasa.


Apoi le-am aruncat in uleiul incins bine, lasandu-le sa se prajeasca pe fiecare parte vreo 3-4 minute, la foc mic spre mediu. Oricum, pana au prins o culoare aurie spre brun.


Le-am scos pe un prosop de hartie ca sa se scurga surplusul de ulei. Au fost delicioase si crocante! Si foarte bine patrunse.


Le-am mancat cu sos barbecue si sos de usturoi cu smantana.

Si o imagine din ”sectiune”...


Minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu