8 septembrie 2011

Pui cu cartofi la cuptor

In seara asta am avut chef de ceva consistent si satios. Am decis deci, sa iau niste pulpe de pui si sa le fac la cuptor cu niste cartofi rosii langa ele. Am mai avut un ardei capia, pe care l-am taiat feliute si l-am aruncat in tava si niste catei de usturoi. Dar o sa va spun mai exact ce si cat am pus:

3 pulpe mari de pui cu spate (pe care le-am taiat in 3 bucati)
cam 1,5 kg de cartofi rosii
8-10 catei de usturoi in coaja
1 ardei capia
sare, piper
cimbru uscat
ulei circa 100 ml

Prima data am pus in tava pulpele condimentate cu sare, boia, piper si cimbru, le-am stropit cu ulei si am apoi adaugat apa, asa, cam de un deget. Am tras o folie de aluminiu peste tava, ca sa se patrunda bine, si le-am bagat in cuptor la foc mare.


Le-am lasat asa vreo 40 de minute, dupa care am pus cartofii taiati felii, ardeiul - felii si usturoiul intreg. Am bagat tava din nou in cuptor pentru inca 15 minute, insa de data asta fara folie.


Am scos pulpele rumenite si am mai lasat cartofii inca vreo 20 de minute pana au prins un pic de crusta aurie. Intr-un final, a iesit o treaba interesanta, care arata cam asa...


Da, nu e nimic complicat sa pui niste pulpe cu niste cartofi in cuptor. Mai complicat e sa te decizi daca sa ”investesti” niste calorii in tine seara sau nu?
Noua ne-a placut. Friptura frageda, cartofii moi la interior, crocanti la exterior. Ceea ce va doresc si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu