16 septembrie 2011

Chiftele din carne


Dupa cum spunea un prieten de departe, chiftelele se mai numesc si ”energizante”. Pai normal, ca dupa ce mananci un castron plin la TV te simti ca dupa o cafea tare. Asta pentru ca intai trebuie sa le digeri, lucru care nu te lasa sa dormi. Nu prea.

Si pentru ca n-am facut demult chiftelute, iata ca in seara asta m-am simtit datoare in fata baietilor mei sa le fac niste energizante. Asa ca am cumparat 1 kilogram de carne tocata si m-am pus pe treaba.

1 kg carne tocata (porc + vita am avut eu)
1 ceapa medie
3-4 catei de usturoi
3 oua
1 felie de paine inmuiata 2 secunde in apa si stoarsa bine
1 lingurita de marar uscat
sare
piper


Am amestecat ingredientele cu mana si am gustat de sare si piper, dupa care am format chiftelele in palma, cam de marimea unei nuci.


Le-am pus in uleiul incins si le-am prajit intorcandu-le pe toate fetele, pana cand au prins o culoare bruna. Puteam sa trag un piure de cartofi langa ele sau niste cartofi prajiti, dar era prea tarziu in noapte si nu mai aveam rabdare sa mai stau langa cratita. Le-am mancat cu paine, mustar si castraveti murati.


Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu