23 septembrie 2011

Presa de usturoi de la Ikea


In ultimii 4 ani am schimbat vreo 4-5 prese de usturoi, care mai de care mai sofisticate si mai interesante, facute din materiale de la plastic la metal, care dupa cateva folosiri isi dadeau duhul in mainile celui care se straduia sa marunteasca usturoiul. Presa care a tinut cel mai mult si de care nu pot sa ma plang deloc, care se spala usor si care isi face treaba foarte bine, este cea de la Ikea.


O am de 2 ani, am primit-o cadou, deci nu stiu sa va spun cat costa. Insa, chiar daca e mai scumpa decat ceea ce se gaseste in supermarketuri, face toti banii, credeti-ma!


Partea cea mai buna este ca nu-ti rupi mainile presand usturoiul, fiind nevoie de un efort minim pentru asta.


O investitie buna, zic eu.

PS: Intre timp am aflat si pretul...19,90 lei. Good value!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu