8 septembrie 2011

Pasta de peste

Pana sa gust aceasta reteta la o prietena buna, faceam pasta de peste cum o face toata lumea: cu unt. Era buna, nu-i vorba, dar unii ai casei se plangeau ba ca untul se intareste repede si nu se poate unge pe paine, ba ca untul e prea gras, asa ca, a picat la fix varianta cea noua. Noua pentru mine, ca poate unii o fac asa de cand lumea. Deci am lasat untul deoparte si am pus branza topita cu smantana. Stiu, branza topita nu e sanatoasa, are E-uri si cate si mai cate chestii nasoale are. Dar asta e, compromisurile sunt la ordinea zilei. Asa ca eu l-am facut si mi-a placut ce a iesit: o pasta de peste delicioasa, tartinabila, pe care o mananca si copilul.

Ingrediente:

- 3 conserve de ton (bucati) in ulei sau in suc propriu
- 1 tub de branza topita cu smantana de 150 g (al meu a fost de 165 g; in
poza cu ingredientele veti vedea 2 tuburi, pentru ca n-am stiut exact de
la inceput cat va fi necesar)
- 1 ceapa medie (ale mele au fost 2 mici)
- zeama de la o jumatate de lamaie
- sare



Mai intai am pus la scurs tonul, intr-o strecuratoare, presandu-l usor cu dosul unei furculite, ca sa ramana cat mai putin lichid in el (ulei sau suc propriu).


Apoi am pus pestele scurs si branza topita intr-un bol si am amestecat.


Am adaugat ceapa taiata foarte marunt, sarea, zeama de lamaie si am amestecat din nou.


Si gata. Asta a fost tot.


Rapid si bun. Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu