10 ianuarie 2012

Fusilli cu sunca si ciuperci


Pe langa gustul lor, pastele imi plac pentru ca se fac repede. In plus, poti face nenumarate combinatii de ingrediente, arome si forme de paste. In functie de preferinte, de buget sau de inspiratie poti obtine o mancare calda gustoasa si foarte usor de facut. Ieri am avut chef de niste paste mai consistente, asa ca am luat niste sunca si niste ciuperci si in 15 minute cina a fost gata:


400 g fusilli din grau dur
200 g sunca afumata
1 cutie de ciuperci taiate
1 conserva de rosii cuburi
3 catei usturoi
1 ceapa medie
1/2 lingurita oregano
1/2 lingurita busuioc
sare, piper
75 ml ulei masline

Am calit ceapa pana s-a inmuiat (3 minute), am pus sunca taiata cubulete si ciupercile, le-am calit putin impreuna, apoi am aruncat in tigaie si usturoiul taiat marunt. Dupa 7-8 minute am turnat conserva de rosii si am asezonat cu sare, piper, busuioc si oregano si le-am mai lasat 5 minute sa-si dezvolte aromele.


Intre timp am fiert pastele al dente. Cand au fost gata, le-am scurs de apa si le-am adaugat fierbinti peste sos.


A iesit o cina gustoasa si rapida! Ce îți poți dori mai mult dupa ce ajungi acasa, seara, dupa o zi plina?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu