22 februarie 2012

Mâncare de fasole


Aseară am făcut o mâncare din categoria ”pe bază de repede”, și anume, fasole din conservă cu ceva legume călite, plus un cârnați lângă, așa, ca să mai înveselească farfuria. Totul a durat 20 minute, cu tot cu aranjatul farfuriilor și tăiatul pâinii. Asta sigur, pentru că fasolea era fiartă, că altfel aș fi dormit lângă aragaz. Așadar, pentru o cină sau o amiază rapidă am folosit următoarele ingrediente:


2 cutii de conserve de fasole închisă la culoare (cam 450 g net)
1 ceapă medie
1 morcov
1 tulpină de țelină (merge și rădăcină la fel de bine)
3 căței de usturoi
1/2 ardei gras
1 foaie de dafin
200-250 ml bulion
sare și piper

Am mărunțit legumele și le-am călit în 3 linguri de ulei de floarea soarelui.


Am strecurat fasolea și am trecut-o sub un jet de apă, după care am aruncat-o în tigaie și am presărat sare și piper.


Am turnat bulionul, am pus foaia de dafin și am lăsat mâncarea la foc mediu vreo 6-7 minute, să scadă puțin sosul.


Când a fost gata, am tras-o deoparte și am presărat puțin pătrunjel.


Am mâncat-o cu cârnați de casă, puțin afumat și puțin prăjit. Fără carne alături, poate fi o mâncare de post foarte consistentă și gustoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu