31 august 2011

Ardei iuti in otet

Toamna trecuta am mancat la o prietena ardei iuti murati in otet. I-am mancat cu paine cu untura si mi-a placut combinatia. Cum sunt amatoare si de untura si de muraturi iuti, m-am hotarat sa pun si eu cateva borcane anul asta. Dintr-un kilogram de ardei mi-au iesit 5 borcane de 800 ml.

La 1 kg de ardei am pus asa:
1 litru de otet
1 litru de apa
1 lingura de zahar
1 lingura de sare
50 g de boabe de mustar

Am indesat ardeii in borcane si peste ei am turnat amestecul de ingrediente de mai sus, fierbinte, dupa ce l-am lasat sa dea niste clocote, vreme de vreo 5 minute. Am pus capacele si gata. Se pot manca in vreo 4-5 saptamani.




Cele mai rapide muraturi pe care le-am facut vreodata! Foarte bune la ciorbe, sarmale sau pita cu untura. Sau la ce va mai place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu